TOKI Manjung


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 3, 2009

KETUA SENGGARAAN TNB JANAMANJUNG SJSAS PLAN NAK BUAT KAYUHAN AMAL 3000RPM

Petikan dibawah ini hanyalah kepada Wargakerja TNB Janamanjung saja didalam usaha kami untuk menjayakan Kayuhan Amal 3000rpm (remaja pelitawanis manjung - kayuhan sambil menderma)!!! Ini juga merupakan kick start acara besar kayuh yang kami akan laksanakan. Mudah mudahan tahun tahun akan datang akan terbuka kepada warga Manjung pulak insyallah!!! Semoga berjaya dan mendapat keberkatan Che Mat!!!

From:
Mohammad Othman (KETUA SENGGARAAN SJSAS TNB JANAMANJUNG)
Sent:
Thu 4/2/2009 8:45 AM
To:
Mohd Zaki Mustaffa; Hafidan Hassan; Hairol Jefri Ibrahim; Latifah Yasin; Lee Chye Huat; Mahat Hj Abd Talib; Mat Isa Othman; Megat Hishamuddin; Mohamad Khairuddin b Mokhtar; Mohamad Khairuddin Zainal Abidin; Mohamad Salleh Hassan; Mohd Azzam b Mohamed Adznam; Mohd Faudzi Akhir; Mohd Amin Ismail; Mohd Hafizo Bin Rakabay; Mohd Hasrul b Mohammad; Mohd Ibrahim; Mohd Noor Md Yasim; Norasyikin Abdul Sani; Nordin Hj Mohd; Saaban Mijan; Sahami Hussin; Shah Rizal b Abd Halim; Sofian Bin Md Yusof; Syed Mansor Syed Omar; Wan Norazri Ab Aziz; Kamal Harun; Kamaruzzaman b Razali; Remy Asmawandey Soid
Cc:
Subject:
RE: JOM kita berforum dengan Che Mat tentang TNBJ Cycling Team
Attachments:

Saya juga perlukan bantuan tuan-tuan untuk satu aktiviti BESAR lain. Di mana saya bercadang nak jadikan satu program Hi-Impact Pelitawanis sebagai satu daripada elemen untuk memenangi Anugerah Pelitawanis Terbaik Kebangsaan tahun ini. Tapi Kelab dan PKPI akan membantu.

Aktiviti yang saya cadangkan ialah 3000rpm. (3000 Remaja Pelitwanis Manjung). Di mana Ramaja TNB dan TNBD akan berbasikal dan menyampaikan sumbangan kepada fakir miskin (RM3000) di sekitar manjung, sitiawan, lekir. Ianya memerlukan tenaga dan kepakaran yang tinggi. Ianya akan melibatkan polis, penaja/penyumbang dan sebagainya.

Bolehkah tuan-tuan membantu?