TOKI Manjung


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 22, 2009

MCT 1st MONTHLY FUNRIDE
(bertujuan untuk kumpulkan all Manjung RIDERs)

DATE: 01 MAC 2009
TIME: 07:30 AM
LOCATION: CAR PARK STADIUM
BIKE: MTB or RB
SPEED: 20 - 25 kmh
ROUTE: AKAN DIBERITAHU DI STADIUM
DISTANCE: ANDA MAMPU MENGAYOHNYA
FEES: PERCUMA
PENYERTAAN: OPEN TO ALLs

..kepada semua DATOx, DATINx, tuanx, dan puanx peminatx basikal Manjung, mari lah kita samax joint FUN RIDE ini disamping kita dapat bertukarx fikiran dan pendapat masingx serta untuk kebaikan kesihatan kita. Kayohan ini dikendalikan oleh MANJUNG CYCLING TEAM (MCT) yang mana team ini sedang didalam proses penubuhan KELAB. Sesiapa juga penduduk MALAYSIA boleh joint TEAM ini dan akan mendapat 1 jersy yang menarik dengan bayaran hanya RM55 termasuk wang keahlian. (by order).
FOR INFO: Kelab juga sedang menganjurkan peraduan mencipta LOGO KELAB MCT (Manjung Cycling Team). Detail pada 01Mac2009.
Untuk maklumat semua Monthly Fun Ride seterusnya akan diadakan pada hari Ahad Minggu Ke2 SETIAP BULAN ( Every SUNDAY 2nd Week of The Month) di Tempat dan Waktu yang sama.
Samax lah kita memeriahkan dan mempromosikan Bandar Seri Manjung sebagai sebuah "Bandar Berbasikal Manjung Yang Sihat".












..Alhamdulillah, tahniah dan terima kasih semua kepada kaki-kaki kayoh Manjung kerana sudi memeriahkan kayohan SULUNG MCT bersama-sama penduduk Manjung. Semoga kegiatan yang sihat ini akan mendapat sokongan yang berterusan daripada semua pihak...Insyallah kita akan teruskan aktiviti ini pada minggu yang ke2 hari Ahad setiap bulan..Berita terkini juga boleh di lihat di PAPAN NOTIS KEDAI BESKAL ABANG JAMAL (DINASH) selain daripada blog TOKI..Tahniah!!!!!!!!

2 comments: