TOKI Manjung


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 27, 2008

SUNDAY ENJOY RIDE to DAMAR LAUT..

TODAY I'M WORKING EVENING 1600 TO 2400HRS, SO I JUST ENJOY RIDE TO DAMAR LAUT WITH EN RAHMAN (ARM) AND NASRAN..RETURN ABOUT 43KM. WE PEKENA ROTI CANAI AT WARONG PAK HASSAN ON THE WAY HOME..AZHA NAVY ALREADY THERE..KAYOH SORANG2. THEN TEAM ALBERT SITIAWAN COMING..ALBERT SAID TODAY RESPONSE NOT SO GOOD (ONLY 5 RIDERS) SO THEY CANCELL KAYOH PUSING AIR TAWAR AND JOINT US...

FULL SLIDE SHOW..click HERE..

4 comments:

  1. Syook no, jangan lupa, bawa tube spare, kayoh jauh2

    ReplyDelete
  2. dont worry...tube..hand pump is always ready...tq..hey macam mana ni..kayoh perai sorang je yang response ..AZLAN MTB..dia memang kuat..MTB kayoh relax jer..yang lain kalu tak response 30 April ni gulung tikag..CLOSE THIS RIDE STORY.. Kalu cam tu AZHA NAVY ajak kita kayoh ke ULU KENAS sabtu dan balik Ahad 11 May..camping di sana..OK ka???

    ReplyDelete
  3. Boleh la tu, tok ki tak kerja ka? Kan tok kerja malam... macam mana?

    ReplyDelete
  4. 0ittt...sabtu ni pi nak balik 11 mei ka?? seminggu nak dok sana? toki plan sabtu 10hb.la kalu dah tak jadi ke prai..masa tu toki off..hehehehe...walau macammana pun 28jun2008 (SABTU) nanti toki dgn geng2 toki tengah dok planning nak buat "JANAMANJUNG FELLOWSHIP RIDE 2008" dan dalam persiapan surat2 semua. Tadi kami dapat response yang ppositif dari boss kita En Rahman (SUPER POWER MAN), dia kata dia suka sangat event ni..dan dia kata dia akan ushakan dengan KELAB KILAT untuk dapatkan BUDGET RM Lumayan jugak untuk event ini dari..Dalam surat tu kita akan jemput LeTua, Malakoff, MKH Kulim, Team Sitiawan, Team NAVY dan rider2 Manjung yang berminat..Bayaran penyertaan RM20 saja..Kita doakan lah sama2 agar projek ini berjaya, dengan itu jugak akan menaikkan nama SJ Manjung dengan sukan BESKAL ini..wassalam..TOKI Manjung. 0195516368 at akitapa38@yahoo.com.

    ReplyDelete